Terug naar Ervaringen

Ervaring van Nathalie de Vries

‘Ik zet de Roomba 980 met de app aan’

Winners Sinds kort komt Nathalie de Vries vanuit haar werk altijd in een schoon huis thuis. Ze mijnde als eerste Privileges lid de nieuwste telg uit de iRobot robotstofzuigerfamilie, de Roomba 980, met bijna 640 euro voordeel en heeft nu permanent een bekwame huishoudhulp over de vloer. ‘Hij doet het hartstikke goed en rijdt lekker zijn rondjes.’

Nathalie en haar vriend hebben al een robotstofzuiger, maar de Roomba 980 (of Room(b)ie zoals hij bij de familie De Vries liefkozend genoemd wordt) beschikt over veel modernere snufjes. ‘Ik stel hem op afstand in met behulp van de app, een uur voordat ik uit mijn werk naar huis ga. Wij hebben twee katten die enorm verharen. Eenmaal thuisgekomen is daar niks meer van te zien en is de vloer helemaal schoon. Overigens vinden onze katten het best spannend en blijven ze op gepaste afstand. Een YouTube-filmpje waarop katten op onze robotstofzuiger rondjes door het huis rijden, kunnen wij dus helaas niet maken!’

Inmiddels is Nathalie bijna twee jaar lid van Privileges en is ze louter positief. ‘De service van Privileges was geweldig. Ik had Room(b)ie rond 10 uur ’s ochtends gemijnd en aan het eind van de middag kwam de chauffeur langs om hem te bezorgen. Dat was trouwens nog bijzonder, want precies op het moment van bezorging viel de stroom uit in Alphen aan de Rijn. Gelukkig had de chauffeur een goede flitser op zijn camera, waardoor hij alsnog een goede foto kon maken.´

Dankzij de enthousiaste verhalen van Nathalie en haar vriend, heeft Privileges er al een flink aantal leden bij gekregen. ´Mijn vriend is al een paar jaar lid en hij is in zijn omgeving gaan lobbyen. Die aanpak miste zijn uitwerking niet en inmiddels is zijn halve familie lid van Privileges. Met zijn opgebouwde PrijsVoordeel wil hij een Sonos-set in het Winkelen assortiment kopen.’

iRobot Roomba 980