Terug naar Kopers vertellen het

Paulien Vlieks

‘De Dyson lijkt me ideaal om de boel bij te houden’

Paulien Vlieks verheugt zich op het moment dat ze haar splinternieuwe Dyson 360 Heurist robotstofzuiger voor de eerste keer kan gebruiken, maar ze moet nog even geduld hebben. ‘Eerst moet onze verbouwing af zijn. Op aanraden van de chauffeur die hem kwam brengen, heb ik wel gekeken of hij het deed. Dat was het geval. Ik moet nog even uitvogelen hoe het allemaal werkt, zoals het programmeren met de app, maar dat komt wel goed.’

Als iemand het verdient om zo’n luxe product als de Dyson 360 Heurist voor een mooie prijs in de wacht te slepen, is het Paulien wel. De verbouwing was namelijk niet omdat ze toe waren aan een nieuwe inrichting. Er was iets ernstigs aan de hand. ‘We hebben een enorme lekkage gehad’, vertelt de 58-jarige inwoonster van Breda. ‘Tijdens onze vakantie is er op de zolder een waterleiding geknapt. Het heeft vijf dagen staan spuiten. Het is via de slaapkamers naar de woonkamer gelopen, waardoor het hele plafond naar beneden is gekomen.’

Paulien is sinds 2009 lid van Privileges. De ramp gebeurde acht maanden geleden en de verbouwing nadert eindelijk zijn eind. Ze vond dat ze wel een cadeautje had verdiend. ‘Ik keek op de site van Privileges en zag deze robotstofzuiger op de A-Merken Veilingen staan. Ik dacht: hoe handig is dat? Je zult vast nog wel eens ‘gewoon’ moeten stofzuigen, maar hij lijkt me ideaal om de boel bij te houden. De Dyson was al gezakt naar een lage prijs, en dus heb ik gemijnd.’ En zo kwam Paulien, die in een huisartsenpraktijk werkt, met 503 euro voordeel in het bezit van de Dyson 360 Heurist. ‘Ik denk dat het een succes wordt. Ik ben er blij mee!’